ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

گالری تصاویر

ارتباط با ما

تهران - میدان توحید- خ امیرلو - پ 8 - واحد 3

firstideaco@gmail.com

021-66944137
021-66575628

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا را به ما بسپارید

تولید محتوا فارسی و زبان های دیگر بر اساس اصول سئو برای وب سایت شما تخصص ماست، شرکت مهرآرا مفتخر است با 9 سال سابقه ترجمه و تولید محتوا براساس اصول سئو در زمینه های شغلی متفاوت

یک تیم جامع و متخصص برای ترجمه متون همچنین تولید محتوای تخصصی بصورت متون و ترجمه بالعکس هستیم

* ترجمه و تولید محتوای انگلیسی، عربی، استانبولی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی، به فارسی و بالعکس ( سفارشات آسیای شرقی و کشورهای اروپایی بصورت توافقی با زمان معقول پذیرفته میشود )

* تولید محتوای متون کاملا یونیک و غیر کپی
* زمان اجرا بستگی به نوع کار
* تایپ ترجمه رایگان
* کیفیت ترجمه بالا می باشد
* قیمت مناسب
* رعایت اصول سئو و نگارش
* سفارشات بالا نیز پذیرفته میشود

قیمت ترجمه متون خارجی: بسته به حجم کار از 50 هزار تومان و تولید محتوای خارجی کاملا یونیک و غیر کپی از 70 هزار تومان


قیمت تولید محتوا فقط فارسی
:

تولید محتوای شما بصورت کاملا غیر کپی براساس اصول سئو بوده و بر اساس استاندارد گوگل حجم مقاله 1000 کلمه می باشد ،و قیمت هر مقاله 60  الی 120 هزار تومان می باشد. و در صوررت تمایل درج هر مقاله در سایت وردپرسی 50 هزار تومان می باشد.

 چند نمونه از سفارش تولید محتوای فارسی و درج در سایت :

https://samseir.com/Blog

https://iranianplateaubasalt.com/blog/

https://rezamachine.ir/مقاله/

بلاگ

حتما بخوانید

http://لباس-کار.com/category/blog/

http://www.عایق-الاستومری.com/blog

http://www.عایق-الاستومری.net/blog

http://tehrantajhiz.co/blog

http://electro-hefaz.com/بلاگ.php

http://www.سایبان-ماشین.com/blog

یکی از راه هایی که باعث می شود شما در تولید محتوا و بالا بردن سئو سایت موفق باشید تهیه ی محتوایی است که طبق قوانین گوگل نوشته شده باشد.

اگر محتوای تولیدی شما بر خلاف قوانینی که گوگل وضع کرده باشد نه تنها محتوای شما کمکی به بالا رفتن رتبه بندی سایتتان نمی کند بلکه باعث نزول رتبه نیز می شود. به همین دلیل اگر قصد سفارش تولید محتوا برای سایتتان را دارید باید آن را به کسی بسپارید که با این قوانین آشنایی داشته باشد.

هر چقدر که شما محتوای ارزشمندی را تولید کنید تا زمانی که بازدیدکنندگان زیادی نداشته باشد فایده ای ندارد و هیچ کمکی در بهبود پیدا کردن سئو سایت شما نمی کند.

مخاطبان امروزی که با آن ها سر و کار داریم بسیار باهوش هستند و به راحتی می توانند فرق سئو سیاه و سئو واقعی را بفهمند به همین دلیل شما برای بهبود سئو سایت خود باید محتوای مناسبی را تولید کنید تا بازدید خوبی هم داشته باشد.

یکی از بایدهای بازاریابی موفق تحقیق و شناخت از مخاطبانتان است و بهترین راه برای برقراری ارتباط با آن هاست بنابراین باید سفارش تولید محتوا را بر این اساس انجام دهید. تحقیقات درباره مخاطبان یعنی به جای اینکه به خودتان و محصولتان توجه کنید به نیاز های مخاطبانتان توجه کنید. و این باعث می شود مشکلات مشتریانتان را بشناسید و بتوانید آن ها را حل کنید.

برای سفارش تولید محتوا نیازی به رفتار رسمی نیست و بهتر است از زبانی ساده و مناسب مخاطبان استفاده کنید و بهتر است کمتر از اصطلاحات تخصصی استفاده کنید. از پاراگراف طولانی  استفاده نکنید و مطالب را به ساده ترین شکل ممکن بیان کنید و برای فهم بهتر مطالب از مثال هایی استفاده کنید که به این موضوع کمک کند.

خودتان منتقد مقاله خودتان باشید و  تا رسیدن به بهترین شکل ممکن مقاله تان را اصلاح کنید. با حذف مطالب اضافی و جدا کردن مطالب مفید شکل بهتری به مقاله تان بدهید سئو سایت را بهبود دهید.

 

اما نکاتی در مورد تولید محتوا:

همانطور که میدانید تولید محتوا یا content یکی از اصول سئو می باشد و به قولی محتوا پادشاست که می بایست به نحو احسن بکار برده شود.

1- اولین شرط در سفارش تولید محتوا اینست که محتوای شما باید غیر کپی باشد چون این امر شدیدا امتیاز منفی از سوی روبات های گوگل خواهد داشت پس اگر همین الان محتوای کپی درون وب سایت خود دارید از سایت بردارید پس اشتباه نکنید.

چون محتوای کم و غیر کپی بهتر است از محتوای زیاد اما کپی یا با ذکر منبع است، اما گفتیم ذکر منبع! منظور چیست؟ منظور اینست اگر میخواهیم محتوایی را از سایتی برداریم در انتهای محتوا، منبع سایت مرجع را قرار دهیم که این نوع از کپی نیز امتیاز بد یا خوبی رو برای ما ندارد فقط اینست که ما اصول کپی رو رعایت کردیم.

2- سفارش تولید محتوا می بایست در زمان های تعیین شده و یکنواخت بر اساس ترافیک عبارت کلیدی انجام شود و چنان کاربر پسند و با کیفیت باشد که بلافاصله منجر به بسته شدن وب سایت شما از سوی کاربر نشود، که اگر این چنین اتفاق بیافتد مزایایی را برای شما خواهد داشت.

آپدیت روبات های گوگل روز به روز به سمت تولید محتوا رفته و تاکید دارند و این را میفهمند که کاربران چه تایمی را در سایت شما بوده و مقالات شما چقدر تاثیر داشته اند که کاربر به صفحات دیگر شما نیز مراجعه کرده یا نیز پرسش پاسخ یا کامنت گذاری و لایک هایی را دربرخواهد داشت.

همچنین محتوای یونیک کاربران ثابت را نیز برای سایت خواهد داشت و کاربر اگر ببیند محتوا با کیفیت است در روزهای دیگر هم برای مقالات جدید به سایت سر خواهند زد.

3- یکی دیگر از راهکارهای محتوا برای نگاه داشتن و جذب کاربر در سایت تولید محتوا درج عکس مرتبط درون محتواست که به خسته نشدن کاربر نیز کمک خواهد کرد با تفکیک هر پاراگراف با عکس مرتبط به خود به مفهوم محتوا نیز می توانید کمک کنید و جلوه بیشتری از نظر زیبایی نیز به محتوای خود بدهید.

4- در مقالات یا محتوای خود از تیترهای جذاب استفاده کرده و کلمات کلیدی خود را در درون تیتر و محتوای خود بکار ببرید و سعی کنید اگر محتوای خود را بصورت مقاله بکار می برید حتما بصورت آموزشی و آن را بخش بندی کنید تا کاربر در روزهای آینده برای بخش های جدید به سایت سر بزند.

5- حتما سعی کنید محتوا را بصورت پارگراف بندی دسته بندی کرده و از اعلائم اختصاری مانند ویرگول و شماره گذاری و نقطه و پرانتر و غیره استفاده کنید و نکات مهم را بولد یا پررنگ کنید یا اگر احساس می کنید جایی از محتوا مربوط به صفحه دیگر از سایتتان میشود کلمه مربوط را به آن صفحه لینک کنید.

منبع: سفارش تولید محتوا